Пошуковий запит: (<.>A=Андріанов Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
|
1. |
Мінжоріна І. Л. Компетентність особистості студентів при виборі майбутньої спеціальності [Електронний ресурс] / І. Л. Мінжоріна, В. В. Василенко, С. В. Переверзєва, Т. В. Андріанов, Н. Є. Сахно // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2012. - № 3. - С. 88–91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2012_3_24 У результаті проведеної роботи зі студентами I - IV курсів Криворізького педагогічного інституту із вивчення їх компетентності в питаннях вибору професії визначено, що якісна підготовка майбутніх спеціалістів залежить від їх розуміння відповідальності за свої дії, наявності спеціальних знань та деяких інших факторів. Завдання роботи - дослідити уявлення студентів про важливість компетентності питання вибору майбутньої професії. У результаті доведено, що якісна спрямованість навчального процесу формує знаходження правильних шляхів вирішення даного завдання. Виявлено, що у ході вибору майбутньої спеціальності студенти керуються передусім власним вибором - головним показником їх компетентності.
|
2. |
Андріанов В. Є. Становлення творчої особистості через систему фізичної культури та здоровий спосіб життя майбутніх учителів [Електронний ресурс] / В. Є. Андріанов, Т. В. Андріанов // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2016. - Вип. 47. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2016_47_4
|
3. |
Гуменко Н. Ф. Рухова активність і правильне харчування у формуванні здорового способу життя студентської молоді [Електронний ресурс] / Н. Ф. Гуменко, Т. В. Андріанов, В. І. Марчик // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2015. - Вип. 45. - С. 132-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2015_45_27
|
4. |
Андріанов В. Є. Професійно-педагогічна підготовка майбутнього вчителя початкових класів з фізичної культури [Електронний ресурс] / В. Є. Андріанов, Т. В. Андріанов // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 40. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_40_4
|
5. |
Андріанов Т. В. Компетентність майбутніх учителів у проведенні фізкультурно-оздоровчих та спортивно-масових заходів з учнями [Електронний ресурс] / Т. В. Андріанов // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 41. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_41_3
|
6. |
Андріанов Т. В. Психолого-педагогічні аспекти формування здорового способу життя у структурі фізичної професійно-прикладної підготовки майбутніх учителів [Електронний ресурс] / Т. В. Андріанов // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2013. - Вип. 39. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2013_39_3
|
7. |
Андріанов В. Є. Культура здорового способу життя як важливий складник особистості майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / В. Є. Андріанов, Т. В. Андріанов // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2013. - Вип. 37. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2013_37_3
|
8. |
Андріанов Т. Формування фізкультурно-оздоровчої компетентності майбутніх шкільких учителів в умовах промислового Криворіжжя [Електронний ресурс] / Т. Андріанов // Обрії. - 2018. - № 1. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2018_1_8
|
9. |
Кучерган Є. Вирішення організаційних проблем узгодженням єдиного підходу до фізичного виховання студентів – майбутніх учителів – у спеціальних медичних групах [Електронний ресурс] / Є. Кучерган, В. Марчик, С. Переверзєва, Т. Андріанов // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2020. - Вип. 13. - С. 133-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2020_13_14
|
10. |
Андріанов Т. В. Формування позитивного ставлення до уроків фізичної культури у школярів [Електронний ресурс] / Т. В. Андріанов, В. І. Марчик, В. Е. Андріанов // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2004. - Вип. 7. - С. 216-219. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2004_7_32
|
11. |
Андріанов В. Є. Сучасний стан проблеми підвищення кваліфікації викладачів фізичного виховання [Електронний ресурс] / В. Є. Андріанов, В. І. Марчик, Т. В. Андріанов // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2005. - № 11. - С. 263-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2005_11_34
|
12. |
Андріанов В. Є. Розвиток спритності на самостійних заняттях [Електронний ресурс] / В. Є. Андріанов, Т. В. Андріанов, В. І. Марчик // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2008. - Вип. 21. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2008_21_11
|
13. |
Андріанов Т. В. Роль самостійних занять фізичними вправами у формуванні здорового способу життя студентів [Електронний ресурс] / Т. В. Андріанов // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2008. - Вип. 21. - С. 284-288. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2008_21_49
|
14. |
Андріанов Т. В. Переконання як метод духовного та морального фиховання на заняттях з фізичної культури [Електронний ресурс] / Т. В. Андріанов, Н. Г. Макаренко, В. Є. Андріанов // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2007. - Вип. 17. - С. 178-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2007_17_25
|
15. |
Андріанов Т. В. Соціально-педагогічна проблема здорового способу життя та розвиток особистісної компетенції щодо професійної діяльності [Електронний ресурс] / Т. В. Андріанов // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 34. - С. 410-415. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_34_58 Проаналізовано складові особистісної компетентності майбутніх педагогів з питань здорового способу життя, що грунтуються на знаннях, досвіді, цінностях, набутих завдяки фізичній культурі і спорту. Зазначено, що фізичне виховання є важливим засобом у системі професійного становлення майбутнього фахівця. Наголошено на активній організаційно-профілактичній й освітньо-виховній роботі щодо формування здорового способу життя студентської молоді. Акцентовано особливу увагу на ролі викладача, оскільки він формулює проблему, визначає мету і завдання, створює проблемні ситуації та спрямовує діяльність студента на досягнення мети.Проанализированы составляющие личностной компетентности будущих педагогов по вопросам здорового образа жизни, основанных на знаниях, опыте, ценностях, приобретенных благодаря физической культуре и спорту. Отмечено, что физическое воспитание является важным средством в системе профессионального становления будущего специалиста. Акцентировано внимание на необходимости активной организационно-профилактической и образовательно-воспитательной работы по формированию здорового образа жизни студенческой молодежи. Особое внимание отведено роли преподавателя, поскольку он формулирует проблему, определяет цели и задачи, создает проблемные ситуации и направляет деятельность студента на достижение цели.Article analyzes components of future teachers’ personal competence in the issues of healthy lifestyle based on knowledge, experience and values acquired through physical education and sports. It is noted that physical education is an important technique in the system of future professional’s development. Emphasis is made on active organizational-preventive and educational efforts on shaping healthy lifestyle of student youth. Special attention is paid to the teacher’s role, since he formulates the issue, defines goals and objectives, creates problem situations and directs students’ activity to achieving the goal.
|
16. |
Андріанов В. Є. Організаційно-методичні основи навчальної дисципліни "Фізичне виховання" для студентів педагогічних університетів [Електронний ресурс] / В. Є. Андріанов, О. М. Письменний, Т. В. Андріанов // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2006. - № 14. - С. 227-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2006_14_31
|
17. |
Андріанов Т. В. Теоретичні основи фізичного виховання у формуванні культури здорового способу життя студентів [Електронний ресурс] / Т. В. Андріанов // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2010. - Вип. 27. - С. 74-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2010_27_14 Обгрунтовано теоретичні основи фізичного виховання у формуванні культури здорового способу життя. Проаналізовано діяльність викладача фізичного виховання щодо сприяння формуванню здорового способу життя студентів. Визначено умови, що сприяють формуванню культури здорового способу життя: надбання спеціальних систематизованих знань, рухових умінь і навичок, способів самостійного пізнання закономірностей рухової діяльності та умінь використовувати їх у повсякденному житті, на основі теорії будувати методику навчально-виховного процесу з фізичного виховання.Обоснованы теоретические основы физического воспитания в формировании культуры здорового образа жизни. Проанализирована деятельность преподавателя физического воспитания по формированию здорового образа жизни студентов. Определены условия, которые способствуют формированию культуры здорового образа жизни: приобретению специальных систематизированных знаний, двигательных умений и навыков, способов самостоятельного познания закономерностей двигательной деятельности и умений использовать их в повседневной жизни, на основе теории строить методику учебно-воспитательного процесса по физическому воспитанию.
|
18. |
Андріанов Т. В. Психолого-педагогічні основи управління процесом формування здорового способу життя студентів [Електронний ресурс] / Т. В. Андріанов // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2008. - Вип. 20. - С. 234-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2008_20_36
|